СТАНДАРТ ГЭЖ ЮУ ВЭ?
Стандарт гэж тодорхой хүрээнд хэм хэмжээ бий болгоход чиглэсэн ерөнхий зарим, үзүүлэлтийг сонирхогч талууд зөвшилцөн боловсруулж баталсан, сонгон хэрэглэх баримт бичиг.
СТАНДАРТЫН АЧ ХОЛБОГДОЛ
Стандарт бол үйл ажиллагааны бүтээмж болон үр дүнг сайжруулах батлагдсан ба шалгарсан арга юм. Стандартууд байгууллагуудад үйл ажиллагааныхаа үзүүлэлтүүдийг дээшлүүлэх, эрсдлээ бууруулах, тогтвортой байдлыг хангах, байгаль орчны аюулгүй байдлыг хангах, хүнсний аюулгүй байдал болон хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл мэнд, мэдээллийн аюулгүй байдлыг хангах зэргээр ач тус үзүүлдэг.
СТАНДАРТЫГ ХЭН ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ ВЭ?
Стандартыг ямар ч байгууллага хэрэгжүүлнэ – жижиг том, төрийн, төрийн бус, хувийн бүх төрлийн байгууллага өрсөлдөх чадвараа дээшлүүлэх зорилгоор хэрэгжүүлдэг.
СТАНДАРТЫН САЛБАР САН НЬ:
- Стандартын болон мэдээллийн сан бүрдүүлэх, хадгалах,
- Байгууллага, иргэдэд стандартын мэдээлэл лавлагааны үйлчилгээ үзүүлэх,
- ААН, байгууллагууд стандарт/байгууллагын/ боловсруулахад нь мэргэжил арга зүйн зөвлөгөө өгөх, бүртгэх,
- ААН, иргэдэд стандартын сургалт зохион байгуулах зэрэг үйл ажиллагааг явуулдаг.